یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال روی موج سلامت»/ تست فشار خون و قندخون در غرفه رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت، ۲۰ الی ۲۶ آبان، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال را که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود، را پوشش زنده می دهد.

به گزارش صبای سلامت، واحد سیار ـ برنامه سازان شبکه رادیویی سلامت برای پوشش زنده رادیویی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال که از روز ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه؛ ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مصلی امام خمینی(ره)برگزار می شود، مستقر می شوند.
همچنین شبکه رادیویی سلامت همزمان با هفته پیشگیری از دیابت، در غرفه خود در نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، اقدام به انجام تست فشار خون و قند خون از بازدیدکنندگان می کند.
از دیگر برنامه های این شبکه رادیویی در این نمایشگاه، برگزاری تست گویندگی با رویکرد نخستین جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث است.
مخاطبان شبکه رادیویی سلامت در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال می توانند به غرفه این شبکه رادیویی نیز مراجعه کنند
مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال روز شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در مصلی تهران برگزار شد.
گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

کد خبر: # 149608224159

دیدگاهتان را بنویسید