مدارس درگیر آمارگیری دانش‌آموزان کرونایی شدند

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه بر تصمیم‌گیری ستاد کرونای استان ها در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌های آن مناطق تأکید شد، گفت:‌ این موضوع براساس میزان شیوع بیماری در میان دانش‌آموزان و دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سلامت ، عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: تعطیلی مهدکودک‌ها در شهرهای قرمز به مدت یک‌هفته و دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال نیز به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

شیراوژن با بیان اینکه در موضوع نظارت بر رعایت جدی‌تر شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط اصناف و وسایل نقلیه به ویژه مترو و خط‌های پروازی تأکید شده است، افزود: کنترل جدی‌تر اجتماعات براساس محدودیت‌های تصویب شده در گذشته به شکلی که اجتماعات فرهنگی اجتماعی و مذهبی در حد 20 درصد ظرفیت فضا و همچنین برگزاری جلسات اداری حداکثر 20 نفر و به مدت حداکثر 90 دقیقه از جمله تصمیمات این ستاد بوده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: درباره فعالیت کارکنان ادارات تأکید می‌شود که کارکنان باید واکسیناسیون خود را انجام دهند یا هر پانزده روز یکبار تست منفی PCR ارائه دهند.

انتهای پیام/

خبرنگار : فرید مهدی پور

کد خبر: # 1400113015813

دیدگاهتان را بنویسید