استاندار البرز ؛

محیط زیست در پروژه های البرز مظلوم واقع شده است

استاندارالبرز گفت: محیط زیست در پروژه های البرز مظلوم واقع شده که دراین زمینه باید تدابیر جدی اتخاذ شده و در همه پروژه ها به مسایل زیست محیطی توجه شود.

به گزارش صبای سلامت ، محمدعلی نجفی گفت : پروژه های حوزه راه در سطح ملی و استانی از اهمیت بالایی در بین پروژه های دیگر برخوردار است.
وی ادامه داد: در این زمینه استان البرز با توجه اینکه محل تردد ۱۴ استان کشور است در شرایط خاصی قرار گرفته است.
نجفی گفت:در مباحث زیست محیطی نمی توان هزینه را با فایده مقایسه کرد، چراکه تعداد مرگ و میر های ناشی از کوتاهی در حفاظت محیط زیست در دنیای امروز افزایش جدی پیدا کرده و با هیچ امکانی قابل جبران نیست.
وی افزود: باید برای روان سازی ترافیک و بخش اعظم ترافیک کرج – قزوین اقدامات ویژه ای در دستور کار قرار داد.
استاندار البرز با بیان اینکه حل مشکل اشتغال و رفع مسایل اقتصادی مردم در اولویت برنامه ها قرار دارد اضافه کرد: تمام انرژی خود را به این بخش اختصاص داده ایم ولی از سایر موضوعات نیز غافل نشده ایم.
وی گفت: شهرکهای صنعتی فرصت های اشتغال پایدار ایجاد می کند و باید شرایطی برای توسعه شهرک های صنعتی با پیوست زیست محیطی در نظر گرفته شود.
استاندار البرز افزود: آزادراه چرمشهر-آبیک به منابع طبیعی وارد شده ولی مزایای ملی دارد اما حاشیه امن ب استان نباید تحت تاثیر این امر قرار گیرد.
نجفی گفت: در خصوص پروژه های سفر رییس جمهوری به البرز امسال ۲۶۹ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده و پیگیر هزینه این اعتبار در پروژه های مصوب هستیم.

کد خبر: # 149610274594

دیدگاهتان را بنویسید