عموم مردم می‌توانند با پلت فرم اختصاصی آیت الله رئیسی با مسئولین گفتگو داشته باشند

پس از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس دولت ، خبرنگار پایگاه خبری صبای سلامت ، به سراغ مهندس امیر مظفری نیا کار آفرین متخصص ، جوان و سازنده پلتفرم ارتباط با مردم ، اختصاصی حضرت آیت الله رئیسی می رود . وی کارشناس ارشد رشته نرم ‌افزار است و به مدت ۶ سال کارشناس برنامه نویس و تحلیلگر سیستم های مالی و بانکی بوده است . حدود یازده سال نیز وی مدیر عامل ، ریاست و نائب رئیسی در چندین شرکت نرم افزاری را در کارنامه خود دارد . طی زمان مدیر عاملی  مهندس مظفری نیا در شرکت های نرم افزاری پرشین سیستم هخامنش و زیر مجموعه های آن بیش از ۱۲ محصول نرم افزاری و پلت فرم تجاری تولید و به بازار عرضه شده است . مهندس مظفری نیا معتقد است عموم مردم هم می‌توانند از بخش عمومی این پلت فرم با مسئولین و متصدیان منصوب شده، گفتگو داشته باشند .

شرکت پرشین سیستم هخامنش در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردید. این شرکت با محصولاتی در حوزه مالی، اداری و صنعتی شروع به فعالیت کرد . شرکت مهندس مظفری نیا ارائه دهنده راهکار های کاری نرم‌افزاری برای چالش‌های حوزه های مدیریت و صنعت و سازمان های اداری می باشد . شرکت پرشین سیستم هخامنش  ۸ محصول نرم‌افزاری دارد که پلتفرم اختصاصی حضرت آیت الله رئیسی (رویداد) یکی از این نرم افزار ها می باشد.

نظر شما را به این گفتگوی صمیمی جلب می کنیم .

آقای مهندس پلت فرم آیت الله رئیسی چگونه ارتباط بین مردم و ریاست جمهوری را تسهیل می کند ؟

پلت فرم اختصاصی حضرت آیت الله رئیسی در بازه انتخابات شبکه اختصاصی تبلیغات و حمایت از حامیان بوده، به نحوی که مطالب ارائه شده به صورت تخصصی و شفاف بیان شده است و اتاق های تخصصی در این پلت فرم به گونه ای طراحی شد که اطلاعات تخصصی متمایز از اطلاعات عمومی به دست حامیان و عموم مردم برسد .

بعد از پیروزی حضرت آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ این پلتفرم جدا از این که در واقع تعداد کاربرهایی را در حوزه های مختلف در انتخابات عضو شدند و می‌تواند گسترده تر پیاده‌سازی عضو گیری کند و در اختیار عموم مردم قرار می گیرد. جوانان ، نخبگان ، دانشجویان در حوزه‌های مختلف مثل صنعت ، کشاورزی و یا هر حوزه مرتبط دیگری می‌تواند از این طریق و جایگاه هایی که در این پلتفرم در نظر گرفته شده است ارتباط برقرار کنند .

با صاحبان حوزه کشاورزی و یا مدیریان این حوزه، عموم مردم هم می‌توانند از بخش عمومی این پلت فرم با مسئولین و متصدیان منصوب شده، گفتگو داشته باشند .

مخاطبان می توانند ارسال مدارک و دریافت مدارک داشته باشند و پاسخ دریافت کنند و مشکلات خود را از این طریق به گوش مدیران برسانند . این تعامل صرفاً به پیام‌رسان خلاصه نمی شود به نحوی که می‌توانند در واقع آزمون ها و نظرسنجی‌های این حوزه‌ها از مردم پرسیده  می شود و بازخوردهای اجتماعی و فرهنگی از عموم مردم در قسمت‌های مختلف پلتفرم وجود دارد و تعریف شده است .

آقای مهندس چگونگی تعامل با ستاد پویش را شرح دهید .

ما در واقع بعد از گذشت 6 ماه کار توانستیم این پلت فرم را به حالت عملیاتی تبدیل کنیم . با آشنایی با ستاد پویش و از طریق سایت پویش اقدام به راه‌اندازی این پلتفرم نمودیم و از زیرساخت شبکه ستاد پویش استفاده کردیم و توانستیم پلت فرم را در معرض عموم مردم قرار داده و با استان‌ها و کمیته ها به دست هموطنان عزیز برسانیم تا این پلتفرم را در جایگاه اصلی اش که در واقع خدمت به مردم هست برسانیم .

تاثیر این پلت فرم می تواند بسیار گسترده و در ابعاد مختلف باشد . تاثیرات این پلتفرم را ذکر کنیم می توانیم به عنوان مثال یک پلت فرم بومی و اختصاصی که می تواند اطلاعات را به عموم مردم عرضه کند ، این اطلاعات را از یک سری فیلترها بگذراند بطوری که از اطلاعات دیگر متمایز باشد .

نسبت به شبکه‌های اجتماعی که به دست بیگانه ها قابلیت ادیت و جابجایی دارد این پلت فرم به صورت شفاف در دسترس مردم قرار دارد . این اطلاعات به صورت شفاف و بدون هیچگونه تغییر بهتر می تواند به دست مردم برسد . ما دسترسی به اطلاعاتی که در پلت فرم تولید می شود را داریم . با توجه به بازدیدها از اطلاعیه ها و اخبار این پلت فرم ، امکانات اتاق های تخصصی حضور افراد در اتاق‌های دیگر ، افراد متخصص می توانند به مرجع تخصصی خودشان ورود کنند که این تاثیر بسزایی در آگاهی مخاطبان و مسئولین دارد .

یک اپلیکیشن یا نرم افزار پابلیک عمومی نباشد و به صورت خاص انجام فعالیت کنند نظرسنجی که به صورت دستورات در کل کشور به صورت عملیاتی انجام می شد به صورت گسترده و بازخورد ۴ یا ۵ هزار پاسخ در هر نمونه مردمی انجام شده است . در صورتی که نظر سنجی که در این سامانه برگزار شد به صورت تخصصی و چه به صورت عمومی در ستاد پویش بالغ بر بیش از ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار نفر شرکت کننده داشت که توانستند نظر خود را ارائه بدهند که این تاثیرگذار بود . در این موضوع ما توانستیم در این پلتفرم اطلاعات تخصصی را به سمع و نظر مردم برسانیم . در یک بازه کمتر از ۱۰ روز ؛ بیش از ۸۰۰ هزار نفر  کاربر و بازدید کننده داشته ایم و نتایج و بازخورد آن ساعت های مختلف این دوره رصد شده است . به شرطی که این سامانه دوره ریاست جمهوری مورد استفاده قرار بگیرد و تعداد کاربران این سامانه بسیار گسترده تر باشد می توانیم فرهنگ تعامل بین دولت و ملت را بصورت شفاف ارائه دهیم.

آقای مهندس تشکر از وقتی که برای این گفتگو به ما دادید .

خبرنگار : حمید رضا مهدی پور

کد خبر: # 1400041112704