رضا رویگری بازیگر تلویزیون به بهانه برگزاری نخستین مراسم جایزه ایثار و رسانه:

عمل مسئولان به وعده‌های خود سبب ترویج فرهنگ دگرخواهی می شود

 رویگری، آگاهی‌رسانی را برای ترویج فرهنگ دگرخواهی الزامی خواند و گفت: مسئولان باید با عمل به وعده‌ها و شعارهایی که داده‌اند، نگرانی و التهاب را از زندگی مردم دور کنند.

 مفاسد اقتصادی سبب شده تا باورهای مردم مخدوش شود و به همین خاطر شاهد کم‌رنگ شدن فداکاری و ایثارگری‌ها در جامعه هستیم.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ایثار رضا رویگری گفت: مشکلات اقتصادی زندگی بسیاری از مردم را در تنگنا قرار داده و برای همین است که ایثارگری در جامعه رنگ باخته است. وقتی برخی از افراد با سواستفاده از جایگاه خود دست به مفاسد اقتصادی می‌زنند، مردم هم با عصبانیت با مسایل جامعه برخورد می‌کنند.

این بازیگر تلویزیون برای مقابله با این وضعیت ادامه داد: مسئولان باید برنامه‌های مختلفی را برای مقابله با مفاسد به کار گیرند تا باورهای مردم ترمیم شود و اعتماد به جامعه بازگردد.

وی افزود: مردم اگر ببینند که مسئولان با آن‌ها شفاف هستند و به نیازهایشان احترام می‌گذارند، مسلما مردم هم همانند دوران جنگ برای سربلندی کشور فداکاری می‌کنند، اما تا زمانی که مسئولان، مردم را به حساب نیاورند باید قبول کنیم که مردم هم با عدم نیکوکاری و فداکاری به رفتار مسئولان واکنش نشان می‌دهند.

رویگری، آگاهی‌رسانی را برای ترویج فرهنگ دگرخواهی الزامی خواند و گفت: مسئولان باید با عمل به وعده‌ها و شعارهایی که داده‌اند، نگرانی و التهاب را از زندگی مردم دور کنند. در این بین رسانه‌ها و هنرمندان هم بیش از هر گروه دیگری در رونق دادن به ایثارگری نقش دارند و می‌توانند با آگاهی‌رسانی، بذر نوع‌دوستی و نیکوکاری را جامعه بکارند.

 

کد خبر: # 149510061096

دیدگاهتان را بنویسید