سلامت روان در سالمندی روی خط «پشت پلک صبح»

برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد چهارشنبه ـ ۲۰ اردیبهشت ماه، با موضوع «سلامت روان در سالمندی» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
به گزارش صبای سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از رادیو سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.
با سبک زندگی درست و زندگی همراه با آرامش و امید و آگاهی در کنار توجه به سلامت جسم می توانیم در دوران سالمندی از سلامت روان بیشتری بهره ببریم؛ در همین ارتباط، برنامه شبانگاهی پشت پلک صبح بامداد چهارشنبه که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، با حضور دکتر صحاف، فوق تخصص طب سالمندی به این سوال که «چگونه زندگی کنیم تا در سالمندی از سلامت روان بهتری برخوردار باشیم؟» پاسخ می دهد.
«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای افزایش آگاهی مخاطبان در حوزه های مختلف سلامت است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.
گفتنی است، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه، از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

کد خبر: # 149602192841

دیدگاهتان را بنویسید