جشن تولد امام زمان(عج)» در رادیو سلامت

 

شبکه رادیویی سلامت، به مناسبت میلاد فرخنده امام زمان (عج) برنامه های متنوع و شادی را تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش صبای سلامت، برنامه های این شبکه رادیویی در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه مصادف با نیمه شعبان به شرح زیر است:

«خونه زندگی»، پنجشنبه، از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور دکتر مریم فرضی، روانشناش به این پرسش که چگونه به فرزندانمان امیدواری آموزش دهیم؟ پاسخ می دهد.

«قاصدک» پنجشنبه، از ساعت ۲۱ ، قصه های کودکانه با موضوع «جشن تولد امام(عج)» را تقدیم شنودگان می کند.

«خانه آرزو» پنجشنبه، با حضور مریم فرضی، روانشناس موضوع «شرکت در جشن های مذهبی با اعضای خانواده» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.     

«صبح و زندگی» پنجشنبه، از ساعت ۷:۰۵  با حضور مهکام، کارشناس مذهبی به موضوع «یک سلام و یک تحیت از من» خواهد پرداخت.           

«عصرتون سلامت» پنجشنبه، از ساعت ۱۷ با حضور کوروش صمدپور، دکترای تغذیه، حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به این سوال که «توی زندگیتان دنبال چه چیزی می گردید و چقدر به دنبال خواسته هایتان میرید؟» پاسخ می دهد.

«پشت پلک صبح» پنجشنبه، از ۳۰ دقیقه بامداد،  با حضور مینا پورفرخ، روانشناس؛ فرشاد شیبانی، روانشناس؛  کوروش صمدپور، دکترای تغذیه؛ مرتضی عقبایی، دکترای تغذیه به موضوع «جوان و انتظار: جوانی قطر دایره زندگی است» خواهد پرداخت.

« کوچه سلامت پلاک ۱۰۲ »، جمعه از ساعت ۱۰:۲۰  با حضور امیدی، کارشناس روانشناسی؛ مرتضی صفوی، دکترای تغذیه به بررسی موضوع «شاید این جمعه بیاید شاید …» می پردازد.

«پشت پلک صبح» جمعه، از ۳۰ دقیقه بامداد، با حضور مرتضی صفوی ، دکترای تغذیه؛ مینا پورفرخ، روانشناس به موضوع «چشم شب روشن به نگاه لطف تو: بهتربن هدیه به امام زمان(عج)» خواهد پرداخت.

« بفرمایید سیب» جمعه از ساعت ۱۷ با حضور مرتضی صفوی، دکترای تغذیه و مینا پورفرخ، روانشناس موضوع «مهرورزی یکی از را های رسیدن به خوبی ها» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.  

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴۲ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

 

کد خبر: # 149602202847

دیدگاهتان را بنویسید