روز جهانی آسم و آلرژی روی موج تندرستی

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ ۱۲ اردیبهشت ماه، همزمان با روز جهانی آسم و آلرژی برنامه های مختلفی را تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش صبای سلامت، برنامه های این شبکه رادیویی در روز جهانی آسم و آلرژی به شرح زیر است:
«مجله پزشکی» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی، از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه با حضور صبا عرشی، فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی موضوع «بیماری آسم و راههای پیگشیری و کنترل» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. این برنامه به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.
برنامه «سپهر دانش» کاری از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی، از ساعت ۲۲ با حضور کارشناسان به بررسی موردی بیماری های آسم خواهد پرداخت. این برنامه شامل بخش‌های گوناگونی نظیر شرح حال و معاینه بالینی، معرفی دستاوردهای علمی مراکز دانشگاهی و گزارش شبانه از بیمارستان ها و .. است.
«استودیو سلامت » نیز عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی است که از ساعت ۱۹:۵۰ به مدت ۵۵ دقیقه با حضور علیرضا مهدویانی، فوق تخصص ایمونولوژی و اسماعیل زاده، دکترای تغذیه به موضوع «آلرژی و عوارض آن» می پردازد. لزوم اطلاع رسانی در زمینه پزشکی برای مخاطبان و طرح مشکلات، بیماری ها و پاسخگویی متخصصان مهم ترین هدف برنامه سازان این برنامه است.
گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

 

کد خبر: # 149602112716

دیدگاهتان را بنویسید