نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ؛

روابط عمومی غذا و دارو نقش موثری در سلامت جامعه دارد

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو دردولت یازدهم یکی از روابط عمومی های فعال و اثر بخش در حوزه سلامت بوده است.

به گزارش صبای سلامت ، محمد حسین قربانی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت یکی از مهم ترین اقدامات اساسی در آگاهی بخشی به مصرف کنندگان و عموم جامعه می باشد که اگر این آگاهی بخشی نادرست باشد می تواند عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: خوشبختانه روابط عمومی سازمان غذا و دارو دردولت یازدهم یکی از روابط عمومی های فعال و اثر بخش در حوزه سلامت بوده است که تواسته با ارتباطات خود با فعالان حوزه سلامت سهم موثری را در سلامت جامعه داشته باشد.

دکتر قربانی ادامه داد: یکی از پتانسیل های روابط عمومی سازمان غذا و دارو استفاده از مدیریت و نیروهای جوان، فعال پویا می باشد که می تواند الگوی دیگر سازمان ها نیز قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روابط عمومی سازمان غذا و دارو از نظر کمیسیون بهداشت مجلس در اطلاع رسانی نمره قابل قبولی کسب کرده است.

دکتر قربانی در ادامه گفت: همچنین روابط عمومی سازمان غذا و دارو همکاری های مستمری را با کمیسیون بهداشت مجلس داشته است.

وی در ادامه گفت: رئیس سازمان غذا و دارو نیز که به تازگی با حکم وزیر بهداشت در این مسئولیت منصوب شد انتظار داریم تا با مجلس و کمیسیون بهداشت مجلس ارتباط موثری را در جهت اعتلا و ارتقا نظام سلامت داشته باشد و ما نیز آمادگی داریم طیق قوانین و مقررات حمایت های مربوطه را داشته تا آرامش حاکم در حوزه سلامت ادامه داشته باشد.

 

کد خبر: # 149606053633

دیدگاهتان را بنویسید