رسانه اینترنتی رقیب جدی نشریات سنتی

 گفتگو با مدیر مسئول “صبای سلامت” به بهانه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات :

رسانه اینترنتی رقیب جدی نشریات سنتی

مهندس حمید رضا مهدی پور به عنوان مدیر مسئول سایت “صبای سلامت” دانش آموخته مهندسی صنایع غذایی ، فارغ التحصیل در رشته روزنامه نگاری کاربردی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های وزارت ارشاد و دارای سابقه همکاری در باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیما می باشد .

وی همچنین عضو مجمع خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی دفاع مقدس می باشد و سابقه فعالیت در چندین نشریه و روزنامه را در کارنامه خود دارد .

به بهانه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با مهندس مهدی پور در غرفه 273 محل نمایشگاه ملاقاتی صورت گرفت . نظرات وی در خصوص رسانه “صبای سلامت” در پی می آید .

_ مدیر مسئول در پاسخ به چرایی تولید اینترنتی ، نشریه “صبای سلامت” چنین می گوید ؛

رسانه در دنیای امروز دچار تحول و دگرگونی شده است بگونه ای که سایت ها و رسانه های اینترنتی رقیب جدی نشریات سنتی شده اند .

سهولت و سرعت دسترسی ، وسعت انتشار جهانی و هزینه کمتر از دلایل موفقیت در فراگیر شدن اینگونه رسانه ها است .

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی به جرات می توان اذعان داشت در آینده نه چندان دور عرصه برای سایر نشریات بویژه مطبوعات سنتی تنگ خواهد شد . لذا با جمع بندی همه این موارد به این نتیجه رسیدیم که برای رساندن پیام به مخاطبانمان از رسانه اینترنتی بهره بگیریم .

_  مهندس مهدی پور از اهداف تشکیل سایت “صبای سلامت” بگویید ؟

پایگاه خبری “صبای سلامت” پس از طی مراحل قانونی و اخذ پروانه انتشار در حوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و مسائل اجتماعی بویژه حوزه سلامت به معنای عام با شعار “زندگی استاندارد در چرخه سلامت” ، با این هدف که بتواند قدمی هرچند کوچک در عرصه اطلاع رسانی صحیح بردارد تشکیل شد .

_ آقای مهندس علت حضور “صبای سلامت” در نمایشگاه چه می باشد ؟

علت حضور در وهله اول کسب تجربه در کنار سایر همکاران عزیز و همچنین شناسایی فرصت ها ، ظرفیت سازی و تعامل با سایرین در عرصه رسانه می باشد .

با تشکر از شما

 

کد خبر: # 14951007774

دیدگاهتان را بنویسید