حضور فعال حفاری شمال در چهارمین کنگره بین المللی صنعت حفاری ایران

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری شمال ، در چهارمین  کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت حفاری ایران که در روزهای ۳۰ بهمن و۱ اسفند ماه سال جاری و در تهران برگزار می شود، شرکت حفاری شمال حضور مقتدر و فعال دارد.
مدیران و متخصصان شرکت حفاری شمال در این کنگره که در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود در دو بخش کنگره و نمایشگاه شرکت می کنند.
این کنگره، گردهمایی سالانه فعالان صنعت بالادستی صنعت نفت در کشور بشمار می رود و در آن یک هزار و دویست نفر از مدیران و کارشناسان ارشد از بخش های کارفرمایی و شرکت های خصوصی داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.
برای برگزاری این کنگره ۳۰ کارگروه فنی و مدیریتی تاکنون بیش از ۲۵۰ جلسه تخصصی با حضور ۴۰۰ عضو از کارشناسان صنعت نفت کشور برگزار کرده اند که نتایج حاصله در جریان کنگره و در قالب ۳۰ پنل تخصصی ارائه می شود.
گفتنی است مهندس حمیدرضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت حفاری شمال، بعنوان رئیس پنل تخصصی کنترل فوران چاه صنعت حفاری ایران حضور خواهند داشت.
همزمان  با برگزاری کنگره ، نمایشگاه جانبی با حضور شرکت های فعال در این حوزه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و فرصت های توسعه و سرمایه گذاری در این صنعت برگزار خواهد شد.

کد خبر: # 149511281715

دیدگاهتان را بنویسید