در ششمین جلسه مجمع ایثار و رسانه مصوب شد:

جوایز یکسان در بخش سراسری و استانی

جوایز بخش سراسری و بخش استانی نخستین جایزه ایثار و رسانه و نیز جوایز بخش ایثار اجتماعی و جهاد و شهادت به شکل برابر و مساوی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانه ایثار در ششمین جلسه مجمع ایثار و رسانه که امروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اعضای مجمع نخستین جایزه ایثار و رسانه بعد از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ کردند که مهمترین آن یکسان‌سازی جوایز این مسابقه در دو بخش سراسری و شهرستان‌ها و نیز در دو بخش ایثار اجتماعی و جهاد و شهادت بود.
 در این نشست که پیش از ظهر امروز با حضور سعید الفتی رئیس شورای سیاست‌گذاری، نمایندگان تشکل‌های مطبوعاتی عضو شورای سیاست‌گذاری، دولت‌آبادی رئیس خانه ایثار و مقاومت و حدادی روابط عمومی معاونت مطبوعاتی برگزار شد در ابتدا سعید علامیان دبیر جایزه گزارشی از روند اقدامات انجام شده ارائه کرد و در ادامه اعضا با بحث و بررسی روی نحوه اقدامات اجرایی تصمیماتی اتخاذ کردند. لازم به ذکر است سعید الفتی در این نشست با تاکید بر تلاش برای گسترش مفهوم ایثار اجتماعی در جامعه کار فرهنگی را کاری زمان بر، دقیق و موثر خواند و گفت: همین که امسال تصمیم گرفته‌ایم تا موضوعی به این اهمیت را برگزار کنیم وهمت خود را مصروف آن کرده‌ایم قابل ستایش است و قرار نیست که امسال در اولین قدم نمره کامل بگیریم. در طول برگزاری و طی سال‌های آتی قطعا اشکالات این مراسم به تدریج بر طرف خواهد شد.
مشاور وزیر ارشاد در امور ایثارگران با تاکید بر حضور نمایندگان صنف‌های مطبوعاتی در این حرکت فرهنگی افزود: این تجربه اول است و امیدواریم تجربه واگذاری امور فرهنگی به اصناف در آینده هرچه بیشتر به موفقیت برسد و ما شاهد گسترش ملموس تولید آثار رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه باشیم.
در ادامه اعضا با بحث و بررسی در خصوص روش برگزاری، معیارهای انتخاب آثار اسامی داوران و روز برگزاری بر روی شفافیت و عدالت در داوری تاکید کردند. 
 لازم به ذکر است نخستین جایزه ایثار و رسانه با عنوان قلم ارزش آفرین و با شعار ایثار آگاهانه، رسانه ارزش آفرین و جامعه رشد یافته بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

 

کد خبر: # 14950917861

دیدگاهتان را بنویسید