چو ايران نباشد تن من مباد

جشن بزرگداشت روز «فردوسی» در رادیو سلامت


شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ ۲۵ اردیبهشت ماه، همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی برنامه های مختلف و متنوعی را تقدیم شنوندگان می کند.
به گزارش صبای سلامت، برنامه های این شبکه رادیویی در روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی به شرح زیر است:
«پشت پلک صبح» عنوان برنامه شبانگاهی گروه سلامت اجتماعی است که از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه با حضور فربد فدایی، روانپزشک موضوع «ایران دوستی و همبستگی ایرانیان در اشعار فردوسی» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» کاری از گروه اجتماعی، از ساعت ۷:۰۵ به مدت ۸۰ دقیقه با حضور ساسان زارع، رییس دانشگاه مدیریت امام حسین(ع)، به موضوع «افتخار به میهن: همگی برای داشتن ایرانی آباد تلاش می کنیم» خواهد پرداخت.
برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی «شهرام زین العابدین» کاری از گروه خانواده، از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۸۰ با حضور مریم فرضی، روانشناس با موضوع «تربیت فرزندان: پاسداشت زبان فارسی» به این پرسش که «چگونه از طریق تمثیل ها در ادبیات نکات تربیتی را به فرزتدان آموزش دهیم؟» پاسخ می دهد.
برنامه «قاصدک» به تهیه کنندگی «نازیلا نظمی» کاری از گروه خانواده از ساعت ۲۱ به مدت ۱۵ دقیقه قصه های کودکانه: کتاب شاهنامه آقاجون را تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.
گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

کد خبر: # 149602242906

دیدگاهتان را بنویسید