سرپرست اداره صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو:

جزئیات نخستین اقدام عملی حمایت از صادرکنندگان تجهیزات پزشکی

 سرپرست اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از تهیه بانک اطلاعات جامع شرکت های صادراتی خبر داد.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو ، مهندس اسحاق عامری، سرپرست اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو ، از تهیه بانک اطلاعات جامع شرکت های صادراتی خبر داد.
وی افزود: این بانک اطلاعاتی به زودی تهیه و فراخوان " تهیه این بانک اطلاعاتی" در سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به نشانی imed.ir در بخش " فراخوان، در دسترسی کارتابل شرکت ها " قرار میگیرد.
مهندس عامری اظهار داشت: هدف  از تهیه بانک اطاعاتی جامع شرکت های صادراتی این است که شرکت هایی که پتانسیل صادرات داشته باشند شناسایی خواهند شد و تسهیلات و بسته های حمایتی برای صادرات به آن ها در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره صادرات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: این کتاب با عنوان " دایرکتوری شرکت های صادرات تجهیزات پزشکی " به زودی منتشر و در اختیار سفارتخانه ها و شرکت ها و مراکزی که در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی فعالیت دارند قرار میگیرد.

 

کد خبر: # 149511271703

دیدگاهتان را بنویسید