بازدید عضو شورای راهبردی اقتصادی آیت‌الله رئیسی از پایگاه مجازی ستاد پویش

 

با وجود این که بیش از ۱۰ روز از برگزاری انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری و انتخاب شایسته آیت الله دکتر رئیسی در سمت ریاست جمهوری می گذرد ستاد پویش حامیان آیت الله دکتر رئیسی با استقبال، در دفتر مرکزی هلدینگ پرشین سیستم هخامنش کماکان در حال جمع آوری گزارش ها، عملکرد ها و فعالیت های ستادهای استانی از سراسر کشور می باشد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبای سلامت ، روز یکشنبه ششم خرداد ماه حضور دکتر محمود بهمنی در پایگاه مجازی ستاد پویش باعث اتفاقات بسیار خوشایندی شد و موجب شعف و توان مضاعف در جوانان انقلابی ستاد پویش گردید.
بنابر این گزارش ، پایگاه مجازی ستاد پویش علاوه بر دکتر محمود بهمنی (رئیس کل اسبق بانک مرکزی) ، میزبان میهمانان و عزیزان گرانقدری چون دکتر گلرو رئیس ستاد پویش، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله فاطمی نیا رئیس کمیته روحانیت پویش و سردار اسدی معاونت اجرایی ستاد پویش بود.
در این نشست ابتدا محمد تقی محمدی قائم مقام ستاد مرکزی پویش ضمن خیرمقدم گویی، گزارشی مختصر از نحوه عملکرد ستاد، بعد از انتخابات و همت مسئولان ستاد مبنی بر ارائه گزارش های مدون و مصور در قالب چاپ کتاب و نشر سی دی با محتوا های تولیدی به منظور ایفای نقش ستاد در به ثمر رسیدن این مهم انجام گرفت.
ایشان با تشکر از همه عزیزان ستاد معرفی آنان در جمع از تلاش های شبانه روزی و همت هموطنان عزیز در برگزاری انتخاباتی آبرومند و شکوهمند تقدیر کرد. دکتر بهمنی ضمن ستودن این اقدام انقلابی از تلاش‌های ستاد های پویش در سرتاسرکشور و اعضای ستاد مرکزی و فعالیت‌های انجام شده تقدیر و آن را قابل توجه دانست.


ایشان نقش بی بدیل ستاد پویش در آگاه سازی و شفاف سازی و در نهایت مشارکت عظیم مردم در انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری را انکار ناپذیر دانست. سپس دکتر بهمنی و هیئت همراه از فضا و ظرفیت های پایگاه مجازی ستاد پویش بازدید و از کم و کیف جمع آوری، پالایش، طبقه بندی و انتشار اطلاعات بازدید نمودند ،این بازدید با همراهی و ارائه توضیحات توسط دکتر امیر مظفری نیا مدیرعامل هلدینگ پرشین سیستم هخامنش صورت پذیرفت.
سپس از راه اندازی پلتفرم اختصاصی حضرت آیت الله رئیسی رونمایی و مراحل ساخت، راه اندازی و در اختیار قراردادن آن به تفکیک توضیح ارائه گردید، همچنین فیلم مستند از پلت فرم اختصاصی آقای رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ رونمایی و برای حاضرین به نمایش درآمد در انتها دکتر آذر گزارش مختصری از عملکرد کمیته ها در قالب پاورپوینت ارائه نمودند و دکتر نادری یکتا و برخی از اعضا هم نسبت به فعالیت‌های خود توضیحاتی ارائه کردند این بازدید که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید در نهایت باعث افتخار و خرسندی از دیدگاه بزرگانی چون جناب دکتر بهمنی و حامیانی سخت کوش در عرصه انقلاب نقش گرفت آقای دکتر بهمنی حمایت خود را از فعالیت‌های انجام شده ابراز داشتند و برای تمامی عزیزانی که در راستای منافع جمهوری اسلامی سعی و تلاش و زندگی خود را وقف این عمل خیر نموده اند تقدیر و تشکر نمودند.

خبرنگار : فرید مهدی پور

کد خبر: # 1400040712666