سازمان منطقه آزاد انزلی با همکاری شبکه بهداشت بندر انزلی به اجرا در آورد؛

ایام نوروز خدمات پزشکی در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی رایگان است

سازمان منطقه آزاد انزلی، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر انزلی، در فاز تجارت و گردشگری منطقه، خدمات پزشکی رایگان توسط دکتر عمومی ارائه می دهد.
به گزارش پایگاه خبری صبای سلامت، ارتقاء سطح خدمات درمانی قابل ارائه از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به گردشگران ورودی به منطقه در تعطیلات نوروزی 1401 با حضور پزشک؛ با هدف تکمیل خدمات درمانی، اورژانسی و فوریت های پزشکی در محدوده نخستین منطقه آزاد شمال کشور صورت گرفته است.
نکته حائز اهمیت اینکه خدمات درمانی و معاینه بیماران از سوی پزشک طرف همکار با سازمان منطقه آزاد انزلی، به صورت رایگان انجام می شود و تعدادی از داروهای پر مصرف جهت ارائه به مراجعه کنندگان در این مطب پزشکی نیز تأمین شده است.
بنابراین گزارش از زمان شروع به فعالیت ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی که از 26 اسفندماه سال گذشته تا پایان 13 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت به منظور ارتقاء شاخص ها و امکانات مورد نیاز در حوزه های درمانی، علاوه بر فعالیت دائمی نیروهای امدادی هلال احمر، فوریت های پزشکی و آتش نشانی؛ حضور پزشک به صورت روزانه، خدمت رسانی جدید این سازمان جهت فراهم ساختن سفر و حضوری سالم و ایمن بهمراه خاطرات خوش برای گردشگران ورودی به نخستین منطقه آزاد و بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور، در دستور کار قرار گرفته است.

لازم به ذکر است دکتر منجمی یکی از پزشکان عمومی متعهد است که در ایام نوروز از ساعت 9 صبح لغایت 20 در ضلع جنوبی مجتمع کاسپین، جنب نوروزخانه منطقه آزاد انزلی آماده خدمات رسانی است و مسافرین گرامی در صورت نیاز می توانند از نزدیک ترین داروخانه به فاز تجارت و گردشگری منطقه واقع در روستای لیجارکی استفاد نمایند.
گفتنی است منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از قطب های گردشگری شمال کشور که در سال 1400 میزبان نزدیک به 7 میلیون گردشگر بوده، با بهره مندی از امکانات و متنوع سازی به خدمات گردشگری،تفریحی،ورزشی و برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات بهمراه برپایی جشنواره های فرهنگی-هنری از 26 اسفندماه سال گذشته تا 5 فروردین شاهد حضور ۳۸۱ هزار و ۵۰۷ گردشگر بود که نسبت به مدت مشابه سال 1400، بیانگر رشد 45 درصدی است.

 

انتهای پیام/

فرید مهدی پور

کد خبر: # 1401010816286

دیدگاهتان را بنویسید