دکتر علیرضا نادری یکتا ؛ عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی پویش حامیان آیت الله رئیسی ؛

انتخاب آیت الله رئیسی ؛ یک ضرورت است

خبرنگار پایگاه خبری صبای سلامت ، سراغ دکتر علیرضا نادری یکتا عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی در نیاوران می رود و با وی هم صحبت می شود . دکتر یکتا دارای دکترای علوم سیاسی و سیاستگذاری عمومی می باشد . ایشان بیش از دو دهه در عرصه صنایع سنگین دارای تجربه علمی و عملی می باشد و این تجارب را در اختیار ستاد قرار داده است . نظر مخاطبین را به این گفتگوی مختصر جلب می نماییم .

آقای دکتر ضمن تشکر ازشما ؛ جایگاه انتخابات در کشور چگونه ارزیابی می کنید ؟

با سلام ، در واقع انتخابات بعد جمهوریت نظام است . این انتخابات است که کمک می کند فرد اصلح سکان مدیریت کشور را در دست بگیرد . مظهر دموکراسی ؛ احترام به رای مردم است . برخلاف برخی از کشورها و همسایگان منطقه ای که حتی با الفبای انتخابات نیز بیگانه اند ؛ کشور ما در جایگاهی از آگاهی سیاسی ، اجتماعی قرار دارند که مایه مباهات می باشد و این مورد پسند بد خواهان نیست .

آقای دکتر میزان مشارکت در انتخابات را چطور می توانیم بالا ببریم ؛ به عبارت دیگر توصیه شما برای حضور حداکثری چیست ؟

توصیه که چه عرض کنم ، من از مردم با هر اندیشه و تفکری خواهش می کنم برای اثبات نشاط سیاسی جامعه با حضور در پای صندوق های رای به اعتلای کشور کمک نمایید .

هر چقدر حضور پر شورتر و پر تعداد باشد این موجب دلگرمی و قدرت رئیس جمهور منتخب جهت تداوم کار می باشد . فلذا این مشارکت حداکثری بسیار مهم است .

اهمیت تشخیص و انتخاب فرد اصلح از نگاه شما چیست ؟

در این برهه حساس از نظر داخلی و خارجی ، انتخاب فرد اصلح بسیار حائز اهمیت است . این انتخاب ما است که موجب می شود سرنوشت آینده کشور رقم بخورد . اگر در انتخاب فارغ از گرایش جناحی و بدور از احساس عمل کنیم و سکان اجرایی کشور را در دستان فرد شایسته و اصلح قرار بدهیم قطعا جامعه نیز رستگار خواهد شد .

در حال حاضر نیز اصلح ترین فرد از نظر ویژگی های فردی ، اجتماعی ، اخلاقی ، سیاسی ، علمی و تجارب مدیریتی شخص آیت الله سید ابراهیم رئیسی می باشد . به بیان دیگر ” انتخاب آیت الله رئیسی ، انتخاب اصلح می باشد .

ایشان جامع الشرایط اند .

آقای دکتر دوستدارانی که تمایل دارند در ستادها ، در استان ها و شهرستان ها کار کنند برای کاندیدای مورد نظر شما چطور می توانند همکاری داشته باشند ؟

شعار آقای رئیسی اینست که هر خانه یک ستاد یعنی هر کس در خانه ی خودش می تواند یک ستادی باشد برای ایشان اما درهای ستاد ما به همت دوستان و اغلب بطور خودجوش راه اندازی شدند به روی تمام دوستداران این نظام باز است و می توانند مراجعه کنند و به اندازه وسعشان خودشان کاری که بتوانند انجام دهند در امور تبلیغی و روشنگری می توانند شرکت کنند ما هم به دنبال تبلیغات سازنده هستیم و هیچگونه تخریبی را نمی پسندیم چون بالاخره آن ها هم نیروهای نظام هستند ما نمی خواهیم هیچ کس خدای نکرده بخواهد تسری بدهد به جایی . فقط از همه می خواهیم تبلیغات باشد و تبلیغات سازنده و درست در حقیقت توصیه به اخلاق داریم .

خبرنگار : حمید رضا مهدی پور

 

کد خبر: # 1400032412466