قربانی:

انتخابات؛ آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی است

یکی از نمایندگان مجلس گفت: در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه، همچون سالهای گذشته مردم و مسئولان با صلابت و استواری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت خواهند کرد.
به گزارش صبای سلامت، محمد حسین قربانی ، نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در روز  جمعه، بیست و نهم اردیبهشت ماه گفت: انتخابات می تواند شناسنامه هر کشوری باشد. امروزه دنیا روی محور مردم سالاری یا به تعبیر همه  دنیا، دموکراسی می چرخد.
وی در ادامه به مردم سالاری دینی اشاره کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، بنیان جدیدی از دموکراسی را تعریف کرد آن هم دموکراسی مبتنی بر آراء مردم و مبتنی بر اعتقاد و عقیده های مردم تحت عنوان «مردم سالاری دینی».
این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: شاید دنیا از بنیان جدید دموکراسی از منظر رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مات و مبهوت مانده که این چه مدلی از دموکراسی است؟ اما مردم ایران تا به امروز برای اینکه صلابت، استواری و دلبستگی خودشان را به این مرز و بوم نشان دهند همواره در مسأله انتخابات بسیار پرشور بوده اند. قربانی اظهارداشت: اگر مقایسه ای داشته باشیم از دموکرات ترین کشورهای دنیا که شعار دموکراسی را سر می دهند، مشاهده خواهیم کرد که مشارکت مردم ایران به مراتب بیش تر از آن کشورها بوده است.
این نماینده مجلس در برنامه صبح و زندگی رادیو سلامت خاطرنشان کرد: در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه همچون سالهای گذشته با صلابت و استواری، انتخابات را برگزار خواهیم کرد؛ چون انتخابات آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر: # 149602242901

دیدگاهتان را بنویسید