معاون اجرایی آستان کریمه اهل‌بیت(س):

ارتباط دوطرفه اورژانس و آستان در حوزه آموزش دنبال می‌شود

معاون اجرایی آستان کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری کلاس‌های آموزشی دوره‌ای ویژه کارکنان و خادمان این آستان مقدس یادکرد و گفت: ارتباط دوطرفه میان اورژانس و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در حوزه آموزش دنبال می‌شود تا بتوانیم به نتایج موردنظر برسیم.

به گزارش صبای سلامت، ، هادی محمودنژاد عصر امروز در دیدار با علی‌اصغر کولیوند رئیس اورژانس کشور که در سالن جلسات معاونت اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به زائران دغدغه بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای استانی و ملی است، اظهار کرد: تسهیل تردد اورژانس در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها پیگیری می‌شود.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بابیان اینکه ایجاد پایگاه اورژانس در حرم مطهر را نیز به‌صورت ویژه دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: هرچند محدودیت‌هایی در آستان وجود دارد اما تلاش لازم در راستای تحقق این هدف انجام می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی دوره‌ای ویژه کارکنان و خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) یادکرد و ادامه داد: ارتباط دوطرفه میان اورژانس و آستان مقدس در حوزه آموزش دنبال می‌شود تا بتوانیم به نتایج موردنظر برسیم.

محمودنژاد با تأکید بر اینکه مسیرهای تردد اورژانس و استقرار نیروهای این مجموعه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها دنبال می‌شود، امیدواریم هماهنگی لازم را با نیروهای اورژانس داشته باشیم تا بتوانیم خدمات درمانی را به شیوه مطلوب به زائران ارائه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: # 149611044633

دیدگاهتان را بنویسید