آرشیو برچسب ها

رئیس سازمان نظام پزشکی؛

یاد بیش از ۴۰۰۰ شهید بهداری رزم را گرامی می‌داریم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: در هفته دفاع مقدس نام و یاد بیش از ۴۰۰۰ شهید بهداری رزم را گرامی می‌داریم. به گزارش صبای سلامت، محمد رئیس زاده، شامگاه جمعه در مراسم روز پزشک توسط که نظام پزشکی شهرستان شهریار در مرکز همایش‌های صداوسیما تدارک دیده شده بود، …

ادامه نوشته