فیلیمو «تلویزیون» را دور زد

به گزارش صبای سلامت، به نقل از جهانی پرس سال ها پیش که اسمی از نمایش خانگی به میان می آمد کسی توجهی به آن نداشت و بیشتر مخاطبان تلویزیون را ارجح تر از سایر رسانه ها می دانستند. شاید دلیل آن وجود کارگردان هایی بودند که تلویزیون با آنها راه می آمد و آنها هم باتوجه به مخاطب شناسی که داشتند نیاز تلویزیون که همانا مخاطبان بودند را برآورده می کردند. مهران مدیری یکی از کسانی بود که پس از تجربه ساخت سریال‌های موفقی چون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر و مرد هزارچهره ترجیح داد با ساخت قهوه قجری تجربه در شبکه نمایش خانگی را داشته باشد. بیش از ده سال است که مدیری و محمدحسین لطیفی سردمدار شبکه خانگی محسوب می شوند.
اما امروز همه چیز برعکس شده مخاطب تلویزیون کمتر شده و یکی از دلایل آن هم می تواند حضور بازیگران ستاره و مطرح سینما در سریال های شبکه خانگی عنوان کرد.
سریال های موفق کم نبودند که طرفداران زیادی پیدا کردند که حتی برخی از آنها توانستند به پرفروش ترین سریال خانگی تبدیل بشوند. امروزه سریال‌های نمایش خانگی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. به طوری که امروز به طور کل سریال های خانگی جایگزین سریال های تلویزیونی شده اند.
برخی از سریال های نمایش خانگی مانند شهرزاد، می‌خواهم زنده بمانم، شام ایرانی، گیسو، زخم کاری، ملکه گدایان، جزیره، قبله عالم، خاتون، دراکولا و آقازاده و قورباغه از جمله سریال هایی بودند که مورد پسند مخاطبان قرار گرفت و شاید جزو پرفروشترین سریال های خانگی ثبت شده اند. البته این اواخر سریال نیسان آبی در ژانر کمدی آنقدر پر مخاطب بود که خود حتی ماشین نیسان آبی به بالاترین قیمت فروش رفت.
این روزها هم سریال های خانگی پر مخاطبی که زبانزد بزرگ و کوچک شده سریال، راز بقا، میهمونی، جیران و حتی جوکر که هر کدام به نوعی مخاطب پسند شده به طوری که مخاطب هر لحظه منتظر پخش آن است.
علت توجه مخاطبان به سریال های خانگی سامانهٔ نمایش فیلیمو است شاید امروزه بیشترین بازدید کننده را همین فیلیمو داشته و دارد چرا که اجازه دسترسی به دانلود فیلم ها را در این سامانه به همه مخاطبان می دهد .

انتهای پیام/

کد خبر: # 1401030916824