مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه ؛

۲۷خانه بهداشت مراوه‌تپه به دستگاه جنین‌یابی تجهیز شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه گفت: که با تلاش و همت عده ای از خیرین ، ۲۷ خانه بهداشت مناطق روستایی مرزی مجهز به دستگاه سونیکید که جهت شناسای جنین‌یابی، محاسبه تعداد ضربان قلب جنین و تشخیص صدای آن کاربرد دارد، شدند.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از پایگاه خبری بازار کسب کار آنلاین ، منصور خوجملی گفت : این شهر مرزی با ۳۷ خانه بهداشت واقع در مناطق روستایی که در دو بخش مرکزی و گلیداغ قرار دارد به لحاظ پراکندگی و فاصله طولانی از هفت مرکز جامع خدمات سلامت این شهرستان،به دستگاه سونیکید تجهیز شدند که این اقدام موجب کاهش تردد بانوان باردار جهت کنترل دوران بارداری خود به مراکز جامع سلامت می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه با اشاره به ابراز محبت نیکوکاران مراوه‌تپه نسبت به تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی به این دستگاه، افزود: سعی داریم تا پایان سال خانه های بهداشت باقی مانده را که به ۱۰ روستا هستند را با کمک خیرین به این دستگاه تجهیز نمائیم لازم به ذکر است که قیمت هر یک از این دستگاه ها معادل ۳۰ میلیون ریال است.

خوجملی در ادامه ضمن اشاره به ساخت یک خانه بهداشت در روستای بیات‌لر با مشارکت ۲ میلیارد ریالی یکی از خیرین و همچنین ساخت یک مرکز جامع سلامت در روستای چنارلی با همیاری نیکوکاران با اعتبار۲۰ میلیارد ریالی خبر داد.

منبع : بازار کسب کار آنلاین
کد خبر: # 1499071410265