گذر زمان روی خط «رنگین کمان»

برنامه «رنگین کمان» شبکه رادیویی سلامت، طی هفته جاری ـ ۲۳ الی ۲۸ اردیبهشت ماه، به موضوع «آشنایی با مفهوم و نشانه‌های گذر زمان» می پردازد.
به گزارش صبای سلامت، برنامه «رنگین کمان» که کاری از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است، روزهای شنبه تا پنجشنبه این هفته مورخ ۲۳ الی ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور کارشناسان به موضوعات روز و شب چطور به وجود می آید؟؛ ماه و سال چطور به وجود می آید؟؛ دوره‌های سنی چطور و بر چه اساسی دسته بندی می‌شوند؟؛ مهم‌ترین توانایی و اتفاق هر دوره سنی چیست؟؛ بچگی تا چه سنی است؟؛ دوست دارید در حال حاضر چند ساله بودید؟ خواهد پرداخت.
آگاهی‌بخشی به کودکان، پرکردن اوقات فراغت، یاد دادن مهارت اندیشیدن، فکر کردن و تصمیم‌گیری در کنار تفریح و سرگرمی از اهدافی است که برنامه‌سازان رنگین‌کمان دنبال آن هستند.
برنامه «رنگین‌کمان» بخش‌های مختلفی برای کودکان دارد و لحظه‌های شادی را از طریق تعریف لطیفه، چیستان، داستان و حکایت‌های بامزه خلق می‌کند.
در این برنامه، به مهارت‌های زندگی، داستان‌های ایرانی و حکایت‌های دینی تاکید می شود و از طریق بیان داستان‌هایی برگرفته از فرهنگ غنی کشور تلاش شده است تا نکات و پیام‌های بهداشتی و سلامتی به مخاطبان کودک ارائه شود.
یادآور می شود، برنامه «رنگین کمان» به تهیه کنندگی «ملیحه کاظمی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت ۶:۳۵ به مدت ۲۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149602232873

دیدگاهتان را بنویسید