پای «شهرهای مولد کشاورزی» به «افق روشن» کشیده شد

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 28 آذر ماه، با حضور کارشناسان به موضوع «شهرهای مولد کشاورزی » خواهد پرداخت.

به گزارش صبای سلامت به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، براساس طرح شهرهای مولد کشاورزی، شهرهای ساحلی به عنوان شهرهای مولد کشاورزی انتخاب و مرکزی برای آبزی پروری و کشاورزی می شوند، که اگر شهرها و مناطق ساحلی کشور به شهرهایی مولد و تاثیرگذار تبدیل شوند، شاهد مهاجرت معکوس و ترغیب مردم به سکونت در این شهرها خواهیم بود. در همین ارتباط، برنامه رادیویی «افق روشن» با حضور دکتر ذبیح اله اعظمی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس،شورای اسلامی و دکترعنایت اله بیابانی، قائم مقام خانه کشاورز، موضوع «شهرهای مولد کشاورزی» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه رادیویی در قالبی گفت و گو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و تلاش می کند تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و …. به شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش اطلاع رسانی کند.

گفتنی است، «افق روشن» به تهیه کنندگی «مرتضی میلانی» و «سهیلا باقری»، از ساعت ۹:۰۵ به مدت ۴۵ دقیقه روزهای شنبه و دوشنبه‌ها به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان و روزهای چهارشنبه‌ به موضوعات مرتبط با سواد رسانه ای اختصاص دارد.

انتهای پیام//

کد خبر: # 1401092717487