«نیم نگاه» بررسی کرد:

 افزایش تعرفه های حق التحریر ازدواج و طلاق

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه – 29 آذر ماه، «افزایش تعرفه های حق التحریر ازدواج و طلاق» را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار صبای سلامت، برنامه «نیم نگاه» به منظور اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش های حوزه سلامت و پاسخ به مطالبات مردم تولید و پخش می شود، این برنامه یک مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف روان، جسم و اجتماعی می پردازد.

برنامه «نیم نگاه» که به مسائل و مشکلات روز مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد، روز سه شنبه با حضور صفدر کشاورز، معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، و علی خندانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران، به به بررسی «افزایش تعرفه های حق التحریر ازدواج و طلاق» خواهد پرداخت.

برنامه «نیم نگاه»، روزهای سه شنبه هر هفته، کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است، که به تهیه کنندگی «مرتضی میلانی» و اجرای «لیلا علوی»، از ساعت 12:30 به مدت 40 دقیقه از موج FM ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

یادآور می شود، برای شنیدن این برنامه می توانید به آدرس اینترنتی http://radiosalamat.ir/ProgramHome/?m=075118 مراجعه کنید.

انتهای پیام//

کد خبر: # 1401092917491