پیرو مطالبه شهروندان؛

وانتی‌ها و سد‌معبری‌های سطح منطقه ۸ جمع آوری می‌شوند


شهردار منطقه۸، گفت: جمع آوری سد معبری ها و وانتی‌های منطقه به منظور مقابله با بی‌نظمی، آلودگی‌های بصری و درخواست های متعدد شهروندان، مطابق قوانین با جدیت پیگیری و در حال انجام است.

به گزارش صبای سلامت، از روابط عمومی منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی با اعلام خبر رفع معضل چند ساله در خیابان شهید مدنی تهران، گفت: سد معبر، وانتی‌ها و بساط گستران علاوه بر ایجاد ترافیک در این خیابان، انواع حوادث و تخلفات راهنمایی و رانندگی را در پی داشته اند که رفع آن همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت تردد و کسب کار بوده است.

به گفته شهردار منطقه ۸، این طرح در خیابانهای لشگر( شهید حیدری)، شهید فتاحی، دماوند و چهارراه نظام آباد پوشش داده می شود و جمع آوری وانتی ها و سد معبری ها در این محدوده ها به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: خیابان شهید مدنی نیز یکی از معابر اصلی و مهم در منطقه ۸ است و به مکان‌ها و معبرهای مهمی مانند بیمارستان امام حسین (ع) و بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، میدان رسالت و… منتهی می‌‌شود؛ لزوم رفع این معضل جهت برطرف شدن گره‌های ترافیکی و رفاه حال شهروندان در دستور کار است.

کد خبر: # 1401053017204