رئیس اورژانس آلمان :

ما به هیچ عنوان همانند ایران توانایی مدیریت بحران زمین لرزه ای همچون کرمانشاه را نداریم/اورژانس ایران رکورد زد

رئیس اورژانس آلمان گفت: ما به هیچ عنوان همانند ایران توانایی مدیریت بحران زمین لرزه ای همچون کرمانشاه را نداریم .
به گزارش صبای سلامت، دکتر کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در جلسه مشترک با رئیس اورژانس آلمان به مسائل زیر اشاره کرد:

🔺ایجاد یک موسسه علمی مشترک بین ایران و آلمان بسیار مفید است . تربیت نیروهای اورژانس بصورت مشترک جهت ارتقای سطح دانش و مهارت ازجمله عملیات‌های مربوط به حوادث ترافیکی بسیار مورد نیاز است.

🔺اورژانس آلمان بصورت تئوری مدیریت بحران را آموزش دیدند اما ایران بصورت عملی تجربیات خوبی بدست آورده است.

🔺از طریق موسسه مشترک علمی تجارب خود را به آلمان منتقل می کنیم و در مقابل آلمان دانش تئوری را به نیروهای ما آموزش دهد . برای مقابله با تهدیدها می توان پدافند غیر عامل ایران و آلمان را به هم متصل کرد .

🔺اورژانس کشور در پاسخگویی به مردم بسیار موفق عمل کرده است . پیاده روی اربعین نمونه ی بارز این توفیق است . هیچ کجای دنیا این چنین تجاربی ندارند.

🔺وسعت زلزله کرمانشاه بسیار زیاد بود . ۱۹۰۰روستای تحت تاثیر زمین لرزه بودند  . اورژانس کشور در عرض کمتر از بیست و چهار ساعت مراکز درمانی دایر کرد.

🔺بحث بسیج و شکل گیری داوطلبی در ایران بی نظیر است که بانی آن امام خمینی (ره) بوده است . با یک فراخوان مقام معظم رهبری کمک های مردم به منطقه سرازیر شد .

🔺یک تیم بزودی جهت بازدید اورژانس آلمان از اورژانس کشور به آلمان اعزام می شوند . پس از بررسی کارشناسی شده تفاهم نامه هایی با اورژانس آلمان منعقد می شود.

انتهای پیام//

کد خبر: # 149611164804

دیدگاهتان را بنویسید