عیدی «خونه زندگی» در عید قربان

همزمان با فرا رسیدن عید قربان، برنامه «خونه زندگی» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه – ۲۱ مرداد ماه، به موضوع «کارت را به خدا بسپار!» می پردازد.

به گزارش صبای سلامت، برنامه زنده «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است، روز دوشنبه با حضور علی اصغر اصغرنژاد، روانشناس به بررسی «اهمیت توکل به خدا و راضی بودن به رضایت خداوند»، خواهد پرداخت.
آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، معرفی کتاب، گلخانه، دکوراسیون، صدای مخاطبان و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی از دیگر بخش های این برنامه رادیویی است.
همچنین مخاطبان این برنامه رادیویی می توانند، فایل های صوتی خودشان (صداهای ضبط شده) را در بخش های مختلف برنامه اعم از گلخانه، کتابخانه، آشپزخانه، نکات خانه داری، گردشگری و … به شماره همراه ۰۹۲۱۹۵۷۷۱۲۹ از طریق پیام رسانها و شبکه های مجازی ارسال کنند تا در این برنامه به نام خودشان پخش شود.
یاد آور می شود، برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی «مسعود حسنی» و «سارا شریفی» ، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته، در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه از موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام //

کد خبر: # 149805206761

دیدگاهتان را بنویسید