عکس کودکان در فضای مجازی آری یا نه؟

به گزارش پایگاه خبری صبای سلامت، از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه رادیویی «با هم حرف بزنیم» با محوریت موضوعات روانشناسی بر روی آنتن رادیو سلامت می رود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است.
این برنامه رادیویی 30 مهر ماه با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی ، جامعه شناس و روانشناس اجتماعی به پرسش هایی در خصوص « انتشار عکس کودکان در فضای مجازی» پاسخ می دهد.
این برنام رادیویی، در قالب مجله تخصصی به تهیه کنندگی «ملیحه کاظمی» و «پیمان پناهی» تولید می شود، که یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود.
«برنامه با هم حرف می زنیم» شامل بخش های مختلف و متنوع از جمله «نسل من» به مسائل و مشکلات نسل امروز در مقایسه با نسل گذشته اشاره می کند. «سطر آخر» به جمع بندی کارشناسی مرتبط با موضوع اختصاص دارد و «چالش روز» به مشکلاتی که در برقراری ارتباط موثر با دیگران با آن رو به رو می شویم و راه های کنار آمدن با آن می گوید. «درس روز» در قالب پادکست به موضوع روز برنامه اختصاص دارد؛ و در بخش «اندیشگاه»، کتاب های روانشناسی معرفی می شود که برای مردم کاربردی است.
یادآور می شود، «میترا بهرامی»، «پویان آهنیان مقدم»، «لیلا رحیمیانی ثابت» گویندگی این برنامه را به عهده دارند که از شنبه تا سه شنبه ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

پایان پیام/

کد خبر: # 1402072918543