شورای شهر می تواند با تعامل با نیروهای مسلح با استفاده از امکانات پایگاه های نظامی برای شهروندان کارهای بسیار سودمند انجام دهد

صبای سلامت – انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بهانه ای شد تا با امیر پیشکسوت نیروی هوایی ارتش که سال های متمادی در مشاغل حساس و فوق العاده حساس نهاجا و آجا خدمت نموده و آخرین پست شغلی اش سرلشگری است گفتگویی کوتاه انجام دهیم . امیر کریم شمس سال ها  به عنوان نماینده ارتش در شورای امنیت شهر تهران خدمت کرده است و در دانشگاه ارتش نیز سال ها  در رابطه با آسیب شناسی اجتماعی بارها سخنرانی نموده است . وی دارای مدرک کارشناسی در رشته جغرافیای انسانی ، اقتصادی از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش است .

امیر شمس معتقد است شورا می تواند با تعامل و همکاری با نیروهای مسلح که خواه ، ناخواه در شهر و اطراف شهر پایگاه نظامی دارند و بعضاً دارای امکانات بسیار خوب هستند برای شهروندان کارهای بسیار سودمند و زیبا و پویا انجام دهد.  گفتنی است امیر کریم شمس با کد انتخاباتی 4865 کاندید شده است . ادامه این گفتگو در پی می آید :

امیر شمس می گوید ؛ شورا باید دلسوزانه برای سالمندان از زن و مرد که خردمندان این مملکت هستند و همچنین برای جانبازان، معلولین و … همانند بعضی از شهرهای کشورهای پیشرفته اقدامات اساسی به عمل آورد و یکی از وظایف مهم شورای شهر اسلامی انتخاب شهردار جوان زن یا مرد با تحصیلات عالیه، مقتدر و مومن متعهد، فعال، با بصیرت و با کارایی بالاست که بالطبع آن انتصاب شهرداران مناطق و مدیران حوزه های شهر توسط شهردار با هماهنگی شورای شهر می باشد .

وی اظهار می دارد ؛ شورای شهر می بایست با هماهنگی و همکاری صمیمانه دولت و شهرداری در راستای گزینه های فرهنگی ورزشی مخصوصاً برای جوان های عزیز بیش از پیش جذاب و هدفمند به عمل آورد .

این امیر ارتش اعتقاد دارد ؛ شورا باید با هماهنگی و همکاری دولت و شهرداری طرح و برنامه ریزی عملی و اساسی برای بافت فرسوده شهر که عموماً قشرهای دهک های پایین مالی در آن محل ها زندگی می کنند، بنماید و شورا می تواند با تعامل و همکاری با نیروهای مسلح که خواه ، ناخواه در شهر و اطراف شهر پایگاه نظامی دارند و بعضاً دارای امکانات بسیار خوب هستند برای شهروندان کارهای بسیار سودمند و زیبا و پویا انجام دهد.

از نظر امیر شمس شورای شهر باید با هماهنگی و همکاری صمیمانه دولت و شهرداری در راستای گزینه های فرهنگی ورزشی مخصوصاً برای جوان های عزیز بیش از پیش جذاب و هدفمند به عمل آورد و شورا باید هماهنگی و همکاری دولت و شهرداری طرح و برنامه ریزی عملی و اساسی برای بافت فرسوده شهر که عموماً قشرهای دهک های پایین مالی در آن محل ها زندگی می کنند، بنماید.

در ادامه وی می گوید ؛ شورا باید با هماهنگی و تعامل با دولت و همکاری و نظارت با شهرداری کارگاه های کوچک و شرکت های تولیدی را جهت اشتغال جوانان و به خصوص برای زنان سرپرست خانوار فعال نموده و حمایت بدون بروکراسی های دست و پاگیر و زمان بر نماید و شورا باید با هماهنگی صمیمانه با شهرداری برای ایجاد شور و نشاط در شهروندان به خصوص در جوانان از زن و مرد، کودک و بزرگ، کارهای زیبا از جمله ورزش همگانی را رونق دهند و از طریق صدا و سیما دقایقی به این منظور اختصاص و مشوق هایی را هم در نظر بگیرد.

در آخر کریم شمس اظهار می کند باید با همکاری دولت و شهرداری برای حمل و نقل عمومی اقدامات اساسی به عمل آورد و از این وضعیت اسف بار شهروندان عزیز را نجات دهد و شورا باید با همکاری و تعامل با دولت و شهرداری مرکزی در حاشیه کویر برای نگهداری و مداوای معتادان ایجاد نماید و با همکاری با سایر نهادها در این گزینه اقدامات اجرایی و عملیاتی به وجود آورد .

 

خبرنگار ؛ فرید مهدی پور

 

کد خبر: # 1400032412478