شهرداری سیرجان نایب قهرمان فوتبال باشگاه های آسیا

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در سومین مسابقه خود در جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا به مصاف تیم میزبان رفت و در پایان با نتیجه ۱-۲ مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. مصدومیت شدید زهرا علیزاده در بازی قبلی و توصیه پزشکان باعث شد تا او تنها تغییر ترکیب همیشه پیروز شهرداری سیرجان باشد و شاگردان مریم جهان نجاتی نتوانند درخشش بازی‌های گذشته را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صبای سلامت ، به نقل از ارتباط امروز، بارش شدید باران در ورزشگاه عقبه اردن از همان ابتدای بازی در جریان بود و روی عملکرد بازیکنان دو تیم موثر؛ با توجه به نیاز مبرم پیروزی نماینده اردن، آن‌ها نیمه اول بازی را تهاجمی آغاز کردند تا اینکه دقیقه ۴۴ کار تیمی بازیکنان امان کلاب مدافعان شهرداری سیرجان را به اشتباه انداخت و با خطا در محوطه جریمه، داور به سود اردنی‌ها اعلام پنالتی کرد و VAR هم این پنالتی را تایید نمود، جباره پشت ضربه پنالتی ایستاد و علی‌رغم تشخیص درست سیدکاظمی توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا اردنی‌ها پیش بیفتند و دوتیم با همین نتیجه به رختکن روند.

بازیکنان امان کلاب نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کردند و به دنبال تثبیت پیروزی خود بودند؛ در دقیقه ۸۲ سرانجام حملات آن‌ها به ثمر نشست و گل دوم را در موقعیتی تک به تک روی پاس عالی میسا جباره، شهناز جبرین به ثمر رساند تا خیال بازیکنان امان کلاب از قهرمانی در آسیا آسوده شود.

شاگردان جهان نجاتی اما آرام نگرفتند و با حملات پی در پی بالاخره در دقیقه ۳+۹۰ ازبی‌دقتی مدافع امان کلاب و خطا درمحوطه جریمه باعث شد تا داور مسابقه اعلام پنالتی کند و VAR هم پنالتی را تایید کرد؛ چترنور این پنالتی را به گل تبدیل کرد اما این گل تاثیری در به دست آوردن قهرمانی برای شهرداری سیرجان نداشت.

گفتنی است تیم شهرداری سیرجان نماینده شایسته فوتبال ایران، در دومین بازی پیاپی خود در جام باشگاه های زنان آسیا پس از شکست تیم گولاکام هند با نتیجه یک بر صفر تیم، به فینال جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا، راه یافته بود.

انتهای پیام/

خبرنگار : زینب رستمی

 

کد خبر: # 1400082414203