کیمیای ایران بیست ساله شد؛

سلامتش را قربانی شایعات نسازیم


نوزدهم تیر ماه ۱۳۷۷، دختری در یک خانواده آذری در شهرستان کرج به دنیا آمد که امروز تمام ایران به وی افتخار می‌کند.
به گزارش صبای سلامت، «پیام تبریک رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور، واقعاً من را خوشحال کرد و زمانی که این خبر را شنیدم، یکی از بهترین لحظات زندگیم بود و انگیزه‌ای شد تا برنامه‌هایم را با جسارت بیشتری ادامه دهم.»
«کیمیا علیزاده»، دختر شجاع و غیرتمند ایرانی که اولین مدال ورزش بانوان کشورمان را در رقابت‌های المپیک کسب کرد. ترکیب جسارت، تکنیک، شور و اشتیاق و صد البته غیرت ایرانی، از وی تکواندو کاری ساخت که هر حریفی را نگران می‌کند.
همه ما تصاویر دست و پای زخمی کیمیا را در مسابقه فینال قهرمانی جهان مشاهده کردیم؛ رقابتی که وی احترام تمام جهانیان را برانگیت. نهم تیر ماه، برای ما فقط یک برنده داشت؛ برنده‌ای با مدال نقره بر گردن کیمیای ایران و امروز، این دختر غیور وارد بیستمین سال زندگی خود می‌شود.
شایعاتی که در مورد مصدومیت کیمیا علیزاده به گوش می‌رسد، سبب شد تا آخرین وضعیت وی را در شبکه رادیویی سلامت از زبان دکتر «محمدرضا معتمد»، پزک معالج وی جویا شویم.
دکتر معتمد با اشاره به این‌که کیمیا علیزاده با ضعف عمومی به بیمارستان مراجعه کرد، از انجام اقدامات درمانی لازم از ابتدای مراجعه وی خبر داد و افزود: خوشبختانه روند درمانی ایشان رضایت بخش است و جای نگرانی وجود ندارد.
وی با انتقاد از اخبار بدون مستندی که در خصوص وضعیت جسمانی علیزاده در فضای مجازی منتشر می‌شود، تصریح کرد: از منابع مختلف شنیده‌ام که تشخیص‌های متفاوتی برای ایشان مطرح شد که خوشبختانه هیچ یک از این تشخیص‌ها، که می‌تواند نگران کننده باشد، از نظر وضعیت سلامت ایشان مطرح نیست و روند درمان و بهبودی ایشان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: تقاضا می‌شود دوستان در مواردی که اطمینان کامل ندارند، از بیان صحبت‌هایی که می‌تواند نگران کننده باشد، جدا خودداری کنند.
** مشکل خاصی سلامت بانوی تکواندو کار کشورمان را تهدید نمی‌کند
در ادامه این گفتگو، دکتر «غلامرضا نوروزی»، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز با اشاره به این که کیمیا علیزاده بعد ار بازگشت از مشابقات جهانی تکواندو، دچار بیماری عفونی گوارشی شده است، گفت: ضعف عمومی و عدم تعادل در اندام تحتانی به تبع مشکل عفونی دستگاه گوارش برای ایشان اتفاق افتاد که در حال حاضر در بیمرستان بستری هستند.
نوروزی با تاکید بر این که مشکل خاصی سلامت بانوی تکواندو کار کشورمان را تهدید نمی‌کند، اظهارداشت: از جامعه ورزشی و هموطنان درخواست می‌شود از هر اظهار نظری در خصوص بیماری ایشان پرهیز نمایند و اجازه دهند روند درمانی خانم علیزاده در فضای کاملا آرام انجام شود.

کد خبر: # 149604193473

دیدگاهتان را بنویسید