«سردار بی پایان» روی آنتن رادیو سلامت

روز سیزدهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی، سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی است و رادیو سلامت برای این روز ویژه برنامه «سردار بی پایان» را تدارک دیده است .
به گزارش صبای سلامت به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «سردار بی پایان» که با هدف پاسداشت ارزشها و نقش جهانی، ملی و منظقه ای سردار شهید سلیمانی در صلح و آرامش منطقه و مقاومت به روش سردار شهید، روی آنتن رادیو سلامت رفت، به تبیین و شناخت شخصیت اجتماعی. فرهنگی. سیاسی، جهادی و دینی سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخته شد.
تبیین سبک و سیرت واین شهید بزرگوار، مکتب برآمده از سبک زندگی و عقاید ایشان، چگونگی بهره برداری جامعه از آن، و چگونگی تکوین الگوی انقلابی از شهید سلیمانی، تاثیر مکتب سردار در ترویج اخالاق اسلامی، نقش ایشان درپیشبرد اهداف علمی و تحقق گام دوم انقلاب در این ویژه برنامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
چند قدم آن طرف تر، سه روز ماندگار، از چیزی نمی ترسم، زندگی خودنوشت سردار، طلیعه، مادران قاسم پرور، و مدیریت جهادی سردار شهید از جمله بخش های این ویژه برنامه بوده است.
گفتنی است، ویژه برنامه «سردار بی پایان» به تهیه کنندگی «مرتضی میلانی»، سه شنبه – 13 دی ماه، از ساعت 10، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش شد.

انتهای پیام

 

 

کد خبر: # 1401101317576