سایت آموزش مجازی در بیمارستان امام حسین(ع) راه‌اندازی شد

معاون آموزشی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بیمارستان امام حسین(ع) از طراحی و راه‌اندازی سایت آموزش مجازی در این مرکز خبر داد.

به گزارش صبای سلامت ، دکتر مهرداد حقیقی ضمن بیان این مطلب گفت: پس از شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها و شرایط قرنطینه، برای پیشگیری از آسیب‌های آموزشی سعی کردیم همگام با سیاست‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بسترها و پروتکل‌های لازم را برای تداوم فرایندهای آموزشی فراهم کنیم تا اجرای فرایندهای آموزشی و نظارت بر آن‌ها امکان‌پذیر شود.

وی  افزود: پس از هماهنگی با معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بستر لازم برای اساتید دپارتمان‌های مختلف فراهم شد تا به ارائه آموزش‌های تخصصی برای فراگیران در تمامی سطوح بپردازند. در نهایت به صورت موازی با سامانه نوید و سایر سامانه‌های اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برنامه‌های آموزشی در سطح بیمارستان اجرا شد.

به گفته دکتر حقیقی از اواسط فروردین ماه پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و واحد آموزش، سامانه آموزش مجازی بیمارستان طراحی شد و اساتید توانستند فایل‌های آموزشی خود را به صورت مجازی ضبط کرده و در سامانه آپلود کنند تا سایر اعضای هیئت علمی و فراگیران به این فایل‌ها دسترسی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب مورنینگ‌های مجازی، دفاع از پایان‌نامه‌ها، ژورنال کلاب‌ها و سایر پروسه‌های آموزشی در سامانه آپلود می‌شود.

بر اساس اعلام بیمارستان امام حسین(ع)، معاون آموزشی بیمارستان امام حسین (ع) در خاتمه گفت:‌ تاکنون بیش از ۲۰۰ فایل آموزشی بر روی این سامانه بارگذاری شده است.

کد خبر: # 149902209750

دیدگاهتان را بنویسید