سالروز «فتح خرمشهر» گرامی باد

همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد چهارشنبه ـ سوم خرداد ماه، به موضوع «فتح خرمشهر: اتحاد رمز پیروزی است» می پردازد.

به گزارش صبای سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از رادیو سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.

مردم ما آموخته اند که در کنار تفاوت های نظری همه با هم با همراهی و همدلی و اتحاد در کنار امید و توکل و تلاش می توانند همواره پیروز باشند؛ در همین ارتباط، برنامه شبانگاهی پشت پلک صبح بامداد چهارشنبه، با حضور علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس به به بررسی نقش همراهی و همدلی در استمرار پیروزی های کشورمان، خواهد پرداخت.

«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای افزایش آگاهی مخاطبان در حوزه های مختلف سلامت است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه، از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

کد خبر: # 149603022995

دیدگاهتان را بنویسید