رادیو سلامت و سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ه)

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ه)، روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در برنامه های خود به موضوع «حضرت امام خمینی (ه)» خواهد پرداخت.

به گزارش صبای سلامت، برنامه های این شبکه رادیویی در سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ه) و قیام ۱۵ خرداد به شرح زیر است:

«خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده رادیو سلامت، روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه اشاره به ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد به بررسی اهمیت الگوسازی در خانواده و ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در خانواده می پردازد.

برنامه «قاصدک» کاری از گروه خانواده، روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۲۱ به مدت ۱۵دقیقه قصه های کودکانه با موضوع «امام خمینی(ره)» را تقدیم شنوندگان می کند.

«صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت، روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۷:۰۵ به مدت ۸۰ دقیقه گزارش از حرم امام خمینی(ره) و مراسم ارتحال ایشان پخش خواهد کرد.

برنامه «به رنگ زندگی»  کاری از گروه بهداشت روان، روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۱۷ به مدت ۱۲۰ دقیقه با حضور کارشناسان به موضوع«ارتحال امام راحل(ره) و قیام ۱۵ خرداد» خواهد پرداخت.

برنامه اذانگاهی «تا بیکران» روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه هنگام اذان ظهر به بررسی عرفان امام خمینی(ره) و شناخت ایشان خواهد پرداخت.

«فراسو » عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت، روز ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۸:۳۰  به مدت ۳۰ دقیقه با حضور کارشناسان به بررسی سلامت زائران حرم امام راحل(ره) با اشاره به موضوع «گرمازدگی» می پردازد.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت، به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149603133123

دیدگاهتان را بنویسید