رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو ؛

تولید محصولات غذایی کارگاهی آزاد شد

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو گفت:  در راستای حمایت از تولید داخل و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از محصولات تولیدی دستورالعمل اجرایی واحدهای کوچک تولید و بسته بندی در قالب کارگاهی بازنگری و به تمامی معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش صبای سلامت ، مهندس نسترن محمدی، رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو ، گفت:  در راستای حمایت از تولید داخل و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از محصولات تولیدی دستورالعمل اجرایی واحدهای کوچک تولید و بسته بندی در قالب کارگاهی بازنگری و به تمامی معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل تولید کنندگان محصولات غذایی می توانند طبق ضوابط و مقررات بهداشتی سازمان غذا و دارو فرآورده های غذایی را در قالب شناسه نظارت کارگاهی تولید نمایند.

مهندس محمدی ادامه داد: این دستورالعمل با امضای دکتر جنت، مدیر کل فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در راستای سهولت در امر تولید و حمایت از تولیدات داخلی ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: محصولات غذایی تولید شده  در کارگاه های کوچک همانند سایر شرکت ها باید تمامی قوانین و ضوابط سازمان غذا و دارو رعایت و بعد از تایید کارشناسان سازمان غذا و دارو می توانند محصولات خود را تولید و عرضه نمایند.

کد خبر: # 149604173462

دیدگاهتان را بنویسید