با حضور معاون اول رییس جمهوری ؛

بیمارستان فوق تخصصی زنان بندرعباس به بهره‌برداری رسید

بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی فوق تخصصی زنان و زایمان دکتر علی شریعتی بندرعباس به عنوان یکی از طرح‌های مهم بهداشت و درمان در استان هرمزگان روز شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش صبای سلامت ، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح درمانی گفت: بیمارستان شریعتی بندرعباس از امروز اول مهرماه  امسال بخشی از فعالیت مجدد خود را در جهت ارائه خدمت به بیماران آغاز کرد و بزودی با تکمیل تجهیزات، این مرکز وارد چرخه درمان می‌شود.
دکتر حسین فرشیدی افزود: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی زنان و اطفال و نوزادان بیمارستان شریعتی بندرعباس از مردادماه سالجاری فعالیت خود را آغاز کرده بود و به دلیل نیاز مبرم به تخت بیمارستانی ویژه زنان از امروز سایر بخش‌های این مرکز کار خود را آغاز و به تدریج وارد چرخه ارائه خدمات درمان می‌شود.
وی بیان داشت: این مرکز درمانی ۱۳۰ تختخوابی با زیربنای ۱۰هزار و ۶۶۰ مترمربع و اعتباری افزون بر یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای ارائه خدمت به زنان، مادران باردار و کودکان و نوزادان ساخت و تجهیز شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی هرمزگان اظهارداشت: اورژانس، پنج اتاق عمل مجهز، بخش زایمان، بخش مراقبت پس از زایمان، بخش مادران پرخطر، (آی.سی.یو و ان.آی.سی.یو)، بخش نوزادان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زنان، بخش بستری و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی از مهم‌ترین بخش‌های این بیمارستان می‌باشد.
طرح بیمارستان شریعتی بندرعباس که تنها بیمارستان تخصصی زنان در استان هرمزگان است، عملیات بهسازی و نوسازی آن از سال ۹۴ آغازشد.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و بازدید از گمرکات استان صبح امروز شنبه وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، سرپرست وزارت صنعت ومعدن و تجارت، وزیران جهادکشاورزی و راه وشهرسازی، رییس کل بانک مرکزی، رییس کل گمرک ایران و رییس بنیاد مستضعفان؛ جهانگیری را در سفر یک روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.
افتتاح مرحله دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه و بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس، بازدید از بندر و گمرک شهید رجایی و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون اول رییس جمهوری به هرمزگان است.
بیمارستان جدید شریعتی بندرعباس به‌عنوان یک بیمارستان تخصصی زنان و زایمان با بهترین امکانات و تجهیزات برای خدمت‌رسانی به مردم هرمزگان وارد مدار فعالیت خواهد شد.
آبان‌ماه سال گذشته، آزمونی برای جذب نیرو برای خدمت در این بیمارستان برگزار و ۱۰۲ نیرو جذب و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند. این بیمارستان ۱۳۰ تختخواب دارد و یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان خواهد بود.

کد خبر: # 1499070510224