رئیس بیمارستان امام خمینی ؛

برق بیمارستان نباید بدون هماهنگی قطع شود

رئیس بیمارستان امام خمینی گفت: اگر قرار باشد قطعی برق داشته باشیم، لازم است با بیمارستان‌ها هماهنگی وجود داشته باشد و امیدواریم بحران و اضطرار باعث نشود تا این اتفاق بدون هماهنگی رخ دهد.

به گزارش صبای سلامت ، «خسرو صادق نیت» رئیس بیمارستان امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با میزان ورودی بیمارستان‌ها و خطر ورود به موج چهارم ویروس کرونا در کشور بیان کرد: آمادگی این را داریم که اگر مراجعه بیماران کرونایی در بیمارستان افزایش پیدا کرد، خدمات‌مان را همچون گذشته به آنها ارائه دهیم تا مریضی پشت در نماند و برای این موضوع کاملا آماده هستیم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با میزان ورودی بیماران کرونایی بیمارستان، ادامه داد: قرار بر این است که ما آمار مراجعه‌ی بیماران کرونایی را به صورت روزانه در اختیار وزارت بهداشت بگذاریم و اطلاعات تجمیعی در اختیار مردم قرار گیرد.

نگران نیمه دوم بهمن و اسفند هستیم

صادق نیت افزود: ما نگران نیمه دوم بهمن و اسفند ماه و ورود به موج چهارم هستیم، البته این نگرانی برای دورهمی‌های تعطیلات عید هم وجود دارد که از مردم می‌خواهیم رعایت کنند.

وی ادامه داد: الان باید حواسمان به دو ماه پیش رو باشد و باید ببینیم شرایط در اسفند ماه به چه صورت خواهد شد تا برای ایام عید و تعطیلات فروردین برنامه ریزی کنیم.

امیدواریم قطعی برق بیمارستانی بدون هماهنگی نداشته باشیم

رئیس بیمارستان امام خمینی با اشاره به قطعی برق مناطق تهران و احتمال قطعی برق در بیمارستان‌ها، بیان کرد: در مورد این موضوع همه‌ی بیمارستان‌ها، از جمله بیمارستان ما برنامه دارد و برای این شرایط از برق اضطراری استفاده می‌کنیم، اگر برق قطع شود به ژنراتورهای برق اضطرار وصل می‌شویم.

وی ادامه داد: البته امیدواریم این اتفاق برای بیمارستان‌ها نیفتد و اگر قرار باشد قطعی جدی داشته باشیم، لازم است با بیمارستان‌ها هماهنگی وجود داشته باشد و امیدواریم بحران و اضطرار باعث نشود تا این اتفاق بدون هماهنگی رخ دهد.

صادق نیت پایان افزود: قطع برق در بیمارستان و مراکز درمان یک امر پیش‌بینی شده است که در این موارد از برق جایگزین که توسط ژنراتورها تولید می‌شود، استفاده می کنیم تا خطری برای بیمار و نقص در عملکرد دستگاه‌های متصل به آنها پیش نیاید.

کد خبر: # 1499111011195