بررسی چالش های فرا َروی بیماران صعب العلاج در موسسه مهیار با حضور رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر

خبرنگار؛ سیدکاوه خاتمی،

عکاس خبری؛ فرید مهدی پور

 مشکلات بیماران صعب العلاج مبتلا به سرطان ؛ طی نشستی صمیمانه با حضور وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و خانم دکتر منصوره کرمی مشاور زنان جمعیت ، در موسسه مهیار با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره این موسسه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صبای سلامت، در این نشست سعید شاکری فرد مدیر عامل و بنیانگذار موسسه مهیار با تشریح اهداف و عملکرد این موسسه  در خصوص موانع و چالش های پیش روی مراحل مراقبت بعد از درمان بیماران پیوند مغز استخوان توضیحات مبسوطی ارائه نمودند.

در ادامه آقای سلیمی با قدردانی از نقش موسسات در ایجاد پل ارتباطی میان مراکز دولتی و سازمان های مردم نهاد؛ سمن ها را یکی از بازوهای اجرایی موثر در کاهش آلام بیماران و نیازمندان جامعه و در راستای اهداف جمعیت هلال احمر ذکر کرد.

ایشان طراحی بانک اطلاعات و سامانه متمرکز پایش و رصد مراحل اخذ خدمات کمک های درمانی بیماران صعب العلاج نیازمند را جهت شفاف سازی این کمک ها سهولت ارائه خدمات و جلوگیری از موازی کاری را یک ضرورت برشمرد.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در پیک کرونا بیش از 450.000 بیمار صعب العلاج تحت پوشش این جمعیت قرار گرفتند.

وی همچنین بر حمایت جمعیت هلال احمر در حوزه دارو و درمان این بیماران تاکید کردند.

در خاتمه این جلسه آقای سلیمی و هیئت همراه از ساختمان مهیار و نحوه ارائه خدمات آن به بیماران صعب العلاج نیازمند بازدید بعمل آورده و از نزدیک با فرآیند نظارت درمان در دوره نقاهت آنان آشنا شدند.

گفتنی است موسسه مهیار یکی از ده ها مراکزی است که در زمینه خدمات پس از درمان بیماران صعب العلاج و بی بضاعت سراسر کشور بصورت رایگان خدمات درمانی ارائه می نماید.

ارائه خدمات اقامتی خاص و ایزوله مخصوص بیماران پیوند مغز استخوان به همراه خانواده های آنان از جمله اقدامات ارزشمند این موسسه می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: # 1401121217671