«بیا حرف بزنیم»،

بررسی نحوه اجرایی شدن پویش پیشگیری و درمان افسردگی در «نیم نگاه»

 برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ نهم اردیبهشت ماه، با حضور کارشناسان موضوع «پویش پیشگیری و درمان افسردگی در وزارت بهداشت» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
به گزارش صبای سلامت، «نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.
به گفته احمد حاجبی، مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت اهداف اصلی پویش ملّی پیشگیری افسردگی عبارتند از: افزایش آگاهی جمعیت عمومی از افسردگی، علل و پیامدهای آن، تشویق افراد مبتلا به افسردگی جهت مراجعه و دریافت خدمات درمانی، تشویق اعضای خانواده و دوستان فرد مبتلا به افسردگی برای ایفای نقش حمایتی، ترویج رویکرد گسترش آگاهی عمومی در میان نهادها، دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد در جهت انگ زدایی از حرف زدن پیرامون موضوعات مربوط به سلامت روان.
در همین ارتباط، «نیم نگاه» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که روز شنبه، از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مدت۴۰ دقیقه با حضور احمد حاجبی، مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، روان و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به موضوع «آگاهی از ابعاد طرح پویش پیشگیری و درمان افسردگی» خواهد پرداخت.
گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149602092668

دیدگاهتان را بنویسید