با آگاهی از خطاهای شناختی، ذهن خود را مدیریت کنیم

در برنامه «خونه زندگی» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ هشتم خرداد ماه، موضوع «خطاهای شناختی»، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش صبای سلامت، «خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که با حضور دکتر کاظم زاده، رواشناس به موضوع «کنترل اجبارهای ذهنی که ناشی از خطاهای شناختی است: خطاهای شناختی شخصی سازی و سرزنش» می پردازد.

این برنامه رادیویی که در قالب یک نمایش رادیویی است از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

تحکیم بنیان خانواده از طریق آموزش مهارت های زندگی و فرزند پروری از اهداف برنامه «خونه زندگی» است که در این مجله نیمروزی به موضوعاتی نظیر مهارت های کنترل خشم، مهرورزی، فرزند پروری درخانواده؛ ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج، افزایش نرخ رشد جمعیت (فرزند آوری)؛ تحکیم بنیان خانواده (آموزش مهارت های زندگی، همسر داری و فرزند پروری و …) و اقتصاد مقاومتی (آموزش مدیریت اقتصادی در خانواده، قناعت، مدیریت دخل و خرج و…) پرداخته می شود.

یادآور می شود، برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی «سارا شریفی» و «شهرام زین العابدین»، شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ و موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149603073065

دیدگاهتان را بنویسید