داور رسمی فدراسیون کونگ فو؛

امیدوارم مسئولان گام های مثبتی در ارزانسازی ورزش بردارند

مهدی حسینی مربی و داور رسمی فدراسیون کونگ فو معتقد است، جامعه هنرهای رزمی به ویژه خانواده کونگ فو ؛ پتانسیل بسیار و استعدادهای بیشماری را در خود جای داده است که متاسفانه گاهی بخاطر سهل انگاری برخی و هزینه‌های سنگین و معاش سخت ، از ورزش دور می‌گردند.

به گزارش صبای سلامت، به نقل از جهانی پرس، مهدی حسینی  مربی و داور رسمی  فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی  که در حال حاضر دانشجوی مقطع کاردانی است ضمن معرفی خود از فعالیتهایش گفت :  ازسال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در رشته کونگ فو توآ آغاز نمودم و در کنار استاد محمد رود دهقان ، درس ادب و معرفت را آموختم، او یکی از بهترین اساتید کشور است که هم اکنون در استان البرز فعالیت می‌ کند.

وی در ادامه  درباره رشته کونگ فو توآ توضیح داد : کونگ فو توآ هنر رزمی با اصالت و ریشه‌ای ایرانی است که بر طریقت دانایی ؛ تفکر و سختکوشی همراه با نظم و انضباط را تاکید می‌نماید .

حسینی یاد آور شد : از سال ۱۳۹۶ باشگاه تاسیس شد   رشته کونگ فو توآ را در باشگاه راک واقع در  کرج – شاهین ویلا – بنیاد – انتهای خیابان ۲۲بهمن جنوبی – نبش کوچه دوم شرقی –  پلاک۲ با مدیریت استاد صنم فرضی در روزهای فرد راه اندازی نمودم و تا بدین لحظه بیش از ۱۰۰ هنرجو تحت نظر  تعلیم داده ام  که بسیاری از این عزیزان مقام های  استانی و کشوری بیشماری کسب نموده اند .

این داور از برنامه های آینده خود خبر داد ودر این باره خاطر نشان کرد : ابتدا سعی بر این دارم که  در راه صحیح قدم بگذارم  و سپس راه درست را با کمک تجربه ؛ دانش و مشورت به همراهانم نشان دهم و آداب و رسوم صحیح و اصیل این رزم‌ملی همچون؛  اخلاق ، ادب ؛ مرام و معرفت را نمایان سازم.

وی افزود :  بر ۳ اصل مهم  پندارنیک ، گفتارنیک و کردارنیک ( راه درجهان یکی است و آن راه راستیست ) پایبند خواهم بود.

این مربی  با اشاره به راه اندازی مجمع مربیان متحد کونگ فو  گفت: به همراه تعدادی از اساتید بنام استان البرز توانستیم مجمع مربیان متحد کونگ فو و هنرهای رزمی استان را راه اندازی کنیم تا بتوانیم با هزینه‌های شخصی و اسپانسرینگ ؛ به قهرمانان و مربیان در حد توان رسیدگی کنیم .

حسینی ادامه داد: امیدوارم  که مسئولین ورزشی کشور به ویژه استان البرز ؛ یک نگاه جدّی و ویژه نسبت به جامعه رزمی داشته باشند و گام های مثبتی در ارزانسازی ورزش بردارند .

وی در خاتمه درباره باشگاه راک  گفت : استاد فرضی  خود از قهرمانان ؛ ورزشکاران  و مربیان حرفه‌ای کشور در چندین رشته ورزشی بوده و از اساتید جامعه دانشگاهی و علمی کشور می‌باشند که با راه اندازی یک محیط کاملا سالم و با نشاط توانسته، فضایی امن و آرام را برای هنرجویان فراهم سازد.

حسینی افزود : اینک باشگاه راک بسیار خوشنام و با حضور در مسابقات استانی ؛ کشوری ؛ لیگ و بین المللی و برگزاری اردوهای تفریحی همچون کوه‌پیمایی ،  در منطقه شاهین ویلا با پرورش قهرمانان بسیار در رشته های : کونگ فوتوآ – تکواندو – فیتنس – تی‌آر‌ایکس – ایروبیک – پیلاتس- ژیمناستیک – نینجوتسو با حضور اساتید با دانش دیگر همچون  مرجان رضایی و استاد محمدرضا دائمی فعالیت می‌کند .

انتهای پیام/

کد خبر: # 1401022416683