افزایش خدمات نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

در راستای دسترسی آسان و سریع هموطنان گرامی برای انجام امور بانکی خدمات نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل افزایش یافت. به گزارش صبای سلامت، این موسسه به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز و کاهش مراجعات حضوری، نسبت به افزایش خدمات نرم افزار فام اقدام نمود.

گفتنی است خدمات جدیدی که در نرم افزار فام قابل ارائه می باشد عبارتند از: امکان افتتاح حساب آنلاین در موسسه اعتباری ملل (متابانک)، افزودن هوش مصنوعی، بهبود روابط کاربری، امکان ثبت و تاییدیه دریافت، انتقال و استعلام  کلیه فعالیت‌های چک های صیادی، امکان استعلام انتقال وجه انجام شده از فام در مقصد، افزودن یادآوری چک ها و اتصال به هاب فناوران و موارد دیگر همچنین به منظور کاهش تردد شهری هموطنان خدماتی چون: امکان ثبت نام در پرتال مالیاتی، امکان انجام عملیات بانکی با فرامین صوتی، امکان مشاوره با بیش از 7 هزار پزشک و امکان دریافت عدم سوء پیشینه در نرم افزار فام تعبیه شده است.
این گزارش می افزاید: نرم افزار فام به منظور ارتقای کیفیت بصری نسبت به تغییر ظاهر لیست مخاطبین، تغییر ظاهر ویرایش اطلاعات کاربری، تغییر ظاهر معرفی به دوستان نیز اقدام نموده است.
با نصب نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل از خدمات متنوع بانکی و سازمان ها بهره مند می شوید.

کد خبر: # 1401040616974