مدیر کل اداره بازرگانی و خدمات پشتیبانی سازمان غذا و دارو :

با بهره مندی از فکر های خلاق سطح و شیوه رفاه را بالا می بریم

مدیر کل اداره بازرگانی و خدمات پشتیبانی سازمان غذا و دارو  با بیان اینکه ارتقاء رفاه کارکنان  مورد تاکید  همواره ریاست سازمان است گفت: با بهره مندی از فکر های خلاق سطح و شیوه رفاه را بالا می بریم .

مدیر کل اداره بازرگانی و خدمات پشتیبانی سازمان غذا و دارو در گفتگو با ایفدان؛  با بیان اینکه ارتقای  رفاه کارکنان همواره مورد تاکید ریاست سازمان بوده و هست گفت: ایشان از هر فعالیتی که منجر به بالا رفتن کیفیت عملکرد و نشاط روحی پرسنل شود استقبال می کنند.

دکتر آرش نوکار ادامه داد: در قالب مصوبات هیأت دولت و سایر مقررات، برنامه ریزیهای منظمی جهت تامین رفاه کارکنان در این اداره کل صورت گرفت و تمام اهتمام خویش را بر این گذاشتیم که هر ساله سطح این ارائه خدمات به مراتبی  بیش از پیش ارتقا دهیم.

وی با برشمردن عقد قرارداد با شرکت های بیمه ای در خصوص بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث کارکنان و بازنشستگان، بیمه ساختمان های اداری و بیمه خودروهای اداری  و رزرو اتاق برای کارکنان و اعضای هیئت علمی در شهرهای زیارتی و سیاحتی به عنوان برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه متبوعش گفت: کارکنان و بازنشستگان را  برای اخذ وام به بانک های عامل معرفی کردیم و با تجلیل از بازنشستگان و فرزندان دانش آموز و دانشجوی ممتاز کارکنان تلاش کردیم پرسنل را از حس قدر دانی نسبت به زحماتشان در انجام شایسته امور مطلع نماییم.

دکتر نوکار بیان داشت: اعزام کارکنان به سفرهای زیارتی و اردوهای تفریحی و انجام امورات ورزشی و ایجاد روحیه نشاط در همکاران از جمله برنامه های متداول و مستمر ما می باشد که به مناسبتهای مختلف انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است اینکه کارهای صورت پذیرفته از سوی ما به هیچ فرد نمی تواند پاسخگویی تلاشهای مشفقانه و  متعهدانه پرسنل سازمان غذا و دارو باشد اما امید داریم با استفاده از فکر های خلاق بتوانیم گامهایی موثری در بالا بردن شیوه و سطح رفاه آنان برداریم.

 

کد خبر: # 149602202856

دیدگاهتان را بنویسید