آرشیو برچسب ها

۱۱ هزار پرستار جذب حوزه سلامت می‌شوند

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: ۲۵ هزار نیروی جدید در حوزه سلامت جذب می شوند که ۱۱ هزار نفر از این تعداد سهمیه مربوط به گروه پرستاری است. به گزارش صبای سلامت، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، عباس عبادی به دعوت حسنعلی محمدی، نماینده مردم فسا …

ادامه نوشته