رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم آمادگی بیمارستانها در مواجهه با تنشهای برقی و سرمایشی تاکید کرد. دکتر محمد حسین سرمست شوشتری در نشست بررسی آخرین وضعیت سیستم برق و شرایط سرمایشی مراکز درمانی اظهار کرد: با توجه به صدور اعلامیه وضعیت قرمز گرمایی و در پی …
ادامه نوشته
صبای سلامت پایگاه خبری