آرشیو برچسب ها

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

روش ایمونوتراپی در درمان انواع سرطان‌های کودکان امیدوارکننده است

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رشد چشمگیر روش‌های نوین درمان سرطان در ایران، از گسترش تحقیقات در حوزه ایمونوتراپی و واکسن‌های ضدسرطان خبر داد و این پیشرفت‌ها را گامی مثبت در مسیر بهبود درمان و افزایش بقا در کودکان مبتلا به سرطان عنوان کرد. به …

ادامه نوشته

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ؛

دهه آینده سرطان درمان می شود

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به پیشرفت علم پزشکی در حوزه انکولوژی و ایمونوتراپی، گفت: مرگ سرطان را تا یک دهه آینده می توان از همین حالا پیش بینی کرد. به گزارش صبای سلامت ، پیام آزاده، در حاشیه چهارمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی در محل …

ادامه نوشته