عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رشد چشمگیر روشهای نوین درمان سرطان در ایران، از گسترش تحقیقات در حوزه ایمونوتراپی و واکسنهای ضدسرطان خبر داد و این پیشرفتها را گامی مثبت در مسیر بهبود درمان و افزایش بقا در کودکان مبتلا به سرطان عنوان کرد. به …
ادامه نوشتهدانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ؛
دهه آینده سرطان درمان می شود
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به پیشرفت علم پزشکی در حوزه انکولوژی و ایمونوتراپی، گفت: مرگ سرطان را تا یک دهه آینده می توان از همین حالا پیش بینی کرد. به گزارش صبای سلامت ، پیام آزاده، در حاشیه چهارمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی در محل …
ادامه نوشته
صبای سلامت پایگاه خبری