پیکر خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا فردا تشییع می‌شود

مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی جان باخته‌اند، جمعه (۴ تیر) ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

به گزارش صبای سلامت ، این مراسم ساعت ۹ صبح فردا در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.

عصر دیروز (چهارشنبه، ۲ تیر) در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات گفت: براساس اعلام اورژانس حال ۴ تا ۶ نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در نقده وخیم گزارش شده که با بالگرد هلال احمر و تیم امدادهوایی به بیمارستان ارومیه منتقل شدند.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی برای بررسی وضعیت خبرنگارانی که در حادثه واژگونی اتوبوس مصدوم شده‌اند، به بیمارستان نقده رفت.

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

 

کد خبر: # 1400040312633