پیام تبریک مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت هفته قوه قضاییه

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از روابط عمومی دکتر مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان‌تهران ،در پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت .

متن پیام تبریک مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم هوالعادل أفضَلُ الخَلقِ أقضاهُم بِالحَقِّ بهترین مردم کسی است که بیش از دیگران به حق، داوری کند. امام علی(ع) کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری ، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد ، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که حضرت باری تعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.
هفتم تیرماه هر سال یادآور شهادت مظلومانه دکتر بهشتی (نخستین رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران) و 72 تن از یاران باوفایش که به حق نمادی از توجه به اصول قضاوت خدا مدارانه و اسلامی برای گستراندن امر عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید. هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه.
خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده اند که مسیر و حاصل تلاش امام راحل (ره) و شهیدان معززی چون شهید آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش است. اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه بویژه همکاران در سازمان پزشکی قانونی کشورو دست اندرکاران امر قضاتبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزومندم.

خبرنگار ؛ متین مهدی پور
کد خبر: # 1400040212624